reklama

Pozerávate STV 2?

Pre niektorých je stv dvojka stanicou, ktorú si nikdy nezapnú. Ja však občas áno. A to, čo na nej pozerávam srší kvalitou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)

Nemusím pripomínať, že táto stanica ponúka pre športového fanúšika kvalitné priame prenosy, či už z futbalovej ligy majstrov, tenisu alebo aj olympiád...O tom teraz nechcem.

Píšem hlavne ohľadom filmu, a tak aj tento príspevok bude na túto tému nadväzovať. To, čo zbožňujem na druhom programe slovenskej televízie najviac je jej Filmový klub, ktorý beží každý utorok, zhruba o desiatej hodine večer. Kvalitné filmy, ktoré inde neuvidíte, snáď len vo filmovom klube nejakého kina.

Bohatá ponuka filmov priláka asi každého filmového nadšenca, ktorému nejde len o suchú zábavu nového filmu, ale aj o príjemný zážitok z filmov, ktoré už majú nejednu dekádu od premiéry za sebou. Či už čierno-biely formát (ktorý ja vítam s otvorenou náručou) alebo farebný, z každého druhu sa nájde "ten" film, ktorý vás chytí za srdce. Chcete umelecký film? Máte chuť na detektívku? Stačí si len vybrať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie je to tak dávno, čo sme mohli sledovať také kúsky ako napríklad Vertigo, či Psycho od slávneho a podľa mňa nedoceneného Alfreda Hitchcocka. Včera začala séria od nemenej známeho Frederica Felliniho prvým filmom La Dolce vita (sladký život). Budúci utorok nás čaká 8 1/2 a o týždeň neskôr Interview. Takže ak si nájdete čas, nenechajte si to ujsť, určite sa oplatí.

Aby som nezabudol, za zmienku určite stojí aj piatkové Eurokino (21:45 každý piatok), kde sa objavujú novšie a veľmi zaujímavé filmy z rôznych končín sveta. Tento piatok sa Eurokino zrušilo kvôli záznamu z pápežovho pohrebu, ale ďaľší týždeň bude bežať všetko po starom. Čakajú nás filmy: Synova izba a Ráno v Benátkach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak ste o týchto dvoch pravidelných programoch nevedeli, som rád, že som vám ich mohol priblížiť, no a my klubový diváci si len želajme nech takýchto programov na našich staniciach len a len pribúda. Veď o tom to je. O uspokojení divákov.

Pavol Tomčík

Pavol Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Filozofickej Fakulty UCM v Trnave. Momentálne som v druháku. Mám 20 rokov a pochádzam z Liptovského Mikuláša. V diskusii Tomcous. Publikujem na stránke CinemaView ICQ# 249494712 Zoznam autorových rubrík:  FilmFilmové úvahyŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu