reklama

Miloš Forman sa chystá točiť nový film

Po 6 - ročnej pauze sa podľa všetkého Forman opäť postaví za kameru. A o aký film pôjde?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Pri preberaní Oscara za film Prelet nad kukučím hniezdom.
Pri preberaní Oscara za film Prelet nad kukučím hniezdom. 

Miloš Forman je rodákom z Čáslavi, vtedajšom Československu. Narodil sa v roku 1932, a asi pred mesiacom oslávil 73-tie narodeniny. V roku 1968 odišiel do Ameriky a ostal tam dodnes.

Je držiteľom dvoch Oscarov. Prvého si odniesol po prekrásnom filme Prelet nad kukučím hniezdom v roku 1976 a druhého za film Amadeus presne pred dvadsiatimi rokmi.

Jeho zatiaľ posledným filmom bol Muž na mesiaci (1999), v hlavnej úlohe s Jimom Carreym (Večný svit nepoškvrnenej mysle, Blbý a blbší).

Som stálym čitateľom časopisu Cinema a tento mesiac som medzi novinkami našiel zaujímavú správu. Miloš Forman by mal podľa všetkého začať točiť nový film. A v hlavnej úlohe by sa mal objaviť skvelý herec Nicolas Cage (8 mm, Skala, Con air).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pôjde o životopisný film známeho a úspešného gamblera Amarilla Slim Prestona. Pre mňa je toto meno neznámym pojmom, film si však s určitosťou pozriem. Scenár sa momentálne ešte stále píše, a na to aká bude jeho výsledná podoba si musíme ešte nejaký ten piatok počkať. 

Pavol Tomčík

Pavol Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Filozofickej Fakulty UCM v Trnave. Momentálne som v druháku. Mám 20 rokov a pochádzam z Liptovského Mikuláša. V diskusii Tomcous. Publikujem na stránke CinemaView ICQ# 249494712 Zoznam autorových rubrík:  FilmFilmové úvahyŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu