reklama

Filmový klub Trnava 3. časť - Brazil

Včera som bol na filme Terryho Gilliama a v 85. minúte som sa dal na odchod...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

Krajina: Veľká Británia

Rok výroby: 1985

Dĺžka: 131 min.

Réžia: Terry Gilliam

Hrajú: Jonathan Pryce, Michael Palin, Robert De Niro

Nemienim sa extra rozpisovať, lebo sa to ani nedá, keď som to nevidel do konca. Prvý krát v živote som odišiel z kina počas filmu, som síce chorý a mám teplotu, ale nebolo to kvôli tomu. Rád by som počul názor ostatných zúčastnených. Celkovo nás tam bolo 39, žiaľ stav sa po mojom a kamošovom odchode znížil na 37.

Tento film som asi nepochopil, nezaujal ma, nechytil ma, ničím ma neoslovil. Ale sľubujem, že si ho niekedy zoženiem a v kľude pozriem, a hlavne, keď budem zdravý. Tak ako som sa naň tešil, tak som teraz sklamaný. De Niro sa ukázal na dve minúty (možno bol na plátne aj neskôr, to už neviem). Občas som sa zasmial, občas dobre pobavil, ale aj tak to nestálo za nič. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S odstupom času mám divné myšlienky. Keď si predstavím, že nejeden film ma tiež takto nebavil a koniec bol skvelý, a ja som zmenil názor na celý film. Možno som mu mal dať šancu. Ale k niečomu sa vám priznám. Veľkým dôvodom na odchod bolo aj to, že v telke išiel super zápas Chelsea - Barcelona a ja som celý čas uvažoval len nad tým zápasom. Futbal to bol parádny a videl som celý druhý polčas, ale po zápase som zase uvažoval nad tým, že ktovie ako sa ten film skončil. Dokelu. A takto to teraz ide u mňa dookola. Uvažujem, uvažujem a na nič neprichádzam.

Za hodinu začína Tarkovského Zrkadlo, ja ležím v posteli a neviem sa rozhodnúť. Ísť, neísť? Mne už fakt drbe.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ozaj, ak ste tento film videli, napíšte mi do diskusie váš názor, som zvedavý. 

Pavol Tomčík

Pavol Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Filozofickej Fakulty UCM v Trnave. Momentálne som v druháku. Mám 20 rokov a pochádzam z Liptovského Mikuláša. V diskusii Tomcous. Publikujem na stránke CinemaView ICQ# 249494712 Zoznam autorových rubrík:  FilmFilmové úvahyŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu