reklama

Quentin Tarantino

Scenárista, režisér a herec v jednej osobe. Filmový génius a to ešte len bude mať 42 rokov. Hmm, nezávidíme mu?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)
Obrázok blogu

Bližšie sa rozpíšem o jeho štyroch filmoch. Tu je prvý.

Gauneri (1992).

Príbeh? Výborný. Zápletka? Vynikajúca. Herci? Super. Celkový pocit z filmu? Paráda. Dialógy? Skvelé. Zábava? Tak dobre som sa už dávno nebavil. Prostredie? Opustené skladiská mi vždy sedeli. Hudba? Bezchybná.

Nezabudnuteľné veci alebo ako som si zapamätal, že: Nemám nechávať sprepitné čašníčke, ktorá mi dolievala kávu len trikrát; nesmiem zaspať, aby mi priateľka nezalepila „vtáka“ o brucho; mám stále chodiť s helmou na hlave, lebo prídem o ucho a, že aj keď som ružová buzna, môžem zo všetkého vyjsť víťazne. Viď Steve Buscemi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pulp fiction (1994).

John Travolta? Škoda, že nebol po ruke Cageovi v Skale, keď bolo treba pichnúť aj jemu ozdravovačku. Samuel L. Jackson? Má rešpekt aj u guliek, ktoré sa mu radšej vyhnú. Uma Thurman? Drogy sú špatné, anóó?. Harvey Keitel? Ako víno. Čím starší, tým lepší. V pohrebníctve by sa uživil. Bruce Willis? Rocky bez vlasov. Ving Rhames? Nabudúce mu radím prelepiť konečník „izolačkou“. Quentin Tarantino? No veď aj ja som mal chuť na glg tej kávy, nielen vy. Christhoper Walken? Nie je ako tie súčasné ženy, len prachy a prachy, on, čo mu nepatrí pekne vráti a ešte nám dá aj ponaučenie. To je prístup. A Maria de Medeiros? Tú nechám radšej tak, lebo raz si zabudne aj hlavu. Posraté hodinky, skoro ti kvôli tomu zabili a pretiahli mužíčka, vieš?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štyri izby (1995).

Poslíček Ted (Roth), dones nám sekáčik na izbu, neboj, o nič nejde, ale ak neposlúchneš, všetci ťa budú volať Theodore a vieš ako nemáš rád, keď ťa voláme celým menom. Leo (Willis) pomaly dotelefonuje, však Leoo? Leo?!? Ja som Chester (Tarantino), som dosť opitý, prachatý a tak na, tu máš tisíc doláčov a ak Normana (Calderon) ofajčí zapík, no tak mu proste odfajkni prst. Prst zašijú, zhrabneš prachy a nikto ťa za nič nebude odsudzovať, nóó. Veď nebuď taký. Áúúúúúú.

Kill Bill 1, 2 (2003, 2004).

Kto by chcel takú svadbu? Dostanete guľku do hlavy a ste jediná, ktorá prežije. Mladomanžel mŕtvy, všetci sú mŕtvy. Ale vy ste prežila. Síce aj to dieťa prežilo, ale to vy zatiaľ neviete. Pospíte si štyri roky, sexu máte dostatok a pritom ste sa ani raz nepohli. Jaj, to ste v kóme a ten bastard si otvoril bordel so spiacimi. Ten posledný vám mal dať pokoj, aha, čo ste s ním urobila. Aj prsty vás už začínajú poslúchať, tak sa prevezieme nie? Pár ľudí pozabíjame, veď sa máme prečo pomstievať. A keď nás zakopú do hrobu, spomenieme si ako sme papali veľa ryže a prerážali všetko rukou. Potom ešte vypichneme jedno oko a šup za Billom. Tam nás čaká dcérka a hneď máme dôvod žiť. S Billom si už nejako poradíme Uma, nie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Sorry všetkým, komu nepadol vhod môj ležérny štýl. Len tak na okraj, všetky štyri snímky zbožňujem ááá...nič. To je všetko.     

Pavol Tomčík

Pavol Tomčík

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentom Filozofickej Fakulty UCM v Trnave. Momentálne som v druháku. Mám 20 rokov a pochádzam z Liptovského Mikuláša. V diskusii Tomcous. Publikujem na stránke CinemaView ICQ# 249494712 Zoznam autorových rubrík:  FilmFilmové úvahyŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu